Fredagen den femtonde april

Och där var det slut på denna roliga fredag. Skulle ju vara dumt om den skulle få förbli bra...

Jaja. Dagen började med att jag försov mig. Igen. Fattar inte hur jag lyckas. Tack och lov vaknade jag så jag bara kom 40 minuter sent allafall. Tack katten för att du väckte mig genom att kloa mig under fötterna..
Psykologi stod på schemat allafall. Kul som vanligt.
Resten av dagen blev ganska blöt. Men, dom kommer få igen. Väldigt mycker igen!
Kubb blev det också. (vilken seriös skola jag går i..) Självklart vann mitt lag! Vad annars?

Sen åkte jag med Ammi hem! Sen ner på stan och gjorde lite grejer och åt glass. Glass är gott.
Och sen hem. Punkt.

Nu har jag tvättid. Kul fredagskvällssyssla va?!

Nej struntar i detta nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback