YEY

Har varit på strålande humör heela dagen! Vet inte varför, kanske för de fina vädret, kanske för att jag fick köpa mig ett par nya skor, kanske för att jag har sån fin pojkvän? De är vilket som. Jag har svävat på moln i allafall! Och jag är glad att jag kan få göra de ibland trotts att de finns så mycket jobbigt runt omkring. Ibland måste man bara få vara.
Tyvärr så försvann mitt glada humör när jag fick höra nåt jag inte alls ville höra. Inte från den personen och inte från den personen de kommit ifrån. De gjorde ont. Jag trodde mer än så. Men sanningen kommer alltid fram, på ett eller annt sätt antar jag. Själv tycker jag man kan köra med öppna kort. Men de väljer man ju själv. De var tråkigt att höra allafall.

Nu tänker jag skita i de där och fortsätta vara glad! Har precis mysvilat och nu ska jag ta hand om disken och sen blir de väl middag nångång!
Fotboll ikväll oxå! Jag har blivit en nörd. Men de gör inget. De är spännande!


PUSS!


kan folk bara sluta tro att dom vet så mycket....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback