Underbart, underbar, underbarast (?)

God kväll!
Klockan är över tio och jag borde absolut ligga i sängen nu och sova. Vet att jag kommer vara död i morgon, har inte blivit mycket sömn dom senaste dagarna. Men men. Ska jag göra ett försök snart, ska nog läsa boken älsklingen köpte åt mig för ett tag sen; Dyngkåt och hur helig som helst. Den är så jävla bra!

Meen ja. Vad har dagen bjudit på då tro? Uppe med tuppen var vi och åkte iväg på fotbollsträning med Filip och Sara. Så duktiga så!
Sen åkte jag med Kim och Karin ut till mammsen! Fick god mat, som alltid. Fick även med mig lite grejer hem, både av mamma och Kim och Karin. Tack så jätte mycket! Helt perfekt.
Snodde även med mig mitt gamla (men väldigt fina) dockskåp hem. Så de har jag roat mig med lite gran nu på kvällen. Möblreta och gjort fint... En aningens nostaligi! Men som ni kanske förstår så är de inte till för att jag ska ha något att göra på kvällarna, utan till Sara såklart!

Nej nu struntar jag i de här. Hoppas ni har haft en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback