underbara soliga varma dag!

Blidde ingen klippning! Chefen hade dragit så får bli på fredag nästa vecka istället. Den som väntar på något gott... Jaja!

Åkte allafall upp till mormor med mamma! Fast innan de hälsade jag på fina Hanna på Åhlens! Alltid trevligt att störa henne på jobbet!
Men i allalfall så (fyfan vad jag skriver "allafall" ofta...) köpte mamma med sig feta bakelser till mormor. Jätte goda men jag kände mig som en ja... Någon som ätit för stor bakelse helt enkelt.

Fick med mig lite grejer hem därifrån allafall. Hade typ halva mitt hem där ju, så pappa får köra hit resten någon dag. Blev lite som julafton, massa kläder som jag helt glömt bort att jag hade. Och min älskade hårtork. Blev genast lite lättare att leva när jag fick hem den. höhö.

Nu ska vi snart gå och sova, jag och Fredrik. Fast klockan är inte ens åtta såg jag nu, men är man trött så är man. Upp tidigt i morgon så lika bra de.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback