Tidsfördriv...

...medans Fredrik spelar klart....

Dagens vill ha: Pengar. Pengar i massor. Och en hund.
Dagens klädsel: Fejkjeans, linne, kofta, underkläder, strumpor, skor, jacka och halsduk! 
Dagens smink: Det vanliga, mascara och foundation
Dagens frisyr: Långt och slitet
Dagens händelse: När "någon" körde över sin mobil med bilen. haha 
Dagens låt: Tom Jones-Shes a lady och The offspring-The kids arent alright
Dagens planer: Dagen är slut och jag har fullföljt mina planer redan. Nästan. 
Dages saknad: Hm, känner nog lite saknad av lillasyster faktiskt. Lilltjejen. Och Gul! Våran Gul..
Dagens dummaste: "Man har köksfläckt för att ta bort lukten" haha, åh vad jag älskar min pojkvän
Dagens sjukaAtt jag missat idol pga fotbollsspel.. De är SJUKT!
Dagens drog: Apelsinjucie
Dagens roligaste:
Dagens favorit: Mäh, hallå! Fredrik är alltid min favorit! Nästan..
Dagens köp: Foundation, sminkbortagning och cigaretter
Dagens godis: Inget! Bortsätt från den feta bakelsen..
Dagens humör: Humörsvägningar så de bara skriker om de. Men de tycker vissa är jätte kul. Men mest glad!:)
Dagens ord: Men gerej dåååååååååååå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback