slut på helgen

Då var det söndag igen då. Helgen har varit bra och lugn. Och den fortsätter så även idag. Har precis kommit ut ur en lång varm dusch. Men allafall.

Fredags var det skola och resten av dagen var lugn. Eller iofs åkte jag bil med Maga för första gången sen hon fick körkort! Ganska modigt gjort av mig med tanke på att hon bara hade haft körkort i tre dagar!! Men de gick bra, hon var så duktig så min tuttan.
Vi åkte upp till gränby centrum och leta efter skor men utan resultat tyvärr.

Lördags var jag och älskling upp tidigt. Ridning stod på schemat som vanligt på lördagar. Och barnen var jätte duktiga!
Sen hade vi bara en allmänt myslördag hemma! Trodde inte jag kunde älska Fredrik mer än vad jag redan gör, men de är som att jag älskar honom mer och mer för varje dag. Han är lycka!

Idag har vi varit och storhandlat på ica maxi! Vårat kylskåp har aldrig varit så fullt som nu. Men de är bra.Äta bör man. Som sagt.

Nu ska jag fortsätta måla tånaglarna och försöka göra nåt bra av fingernaglarna. (så säger man ofta....)

Hoppas ni har haft en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback