regnit värre

Hellu!
Fybubblan vad det regnar ute. (som att det skulle va inne de regna?... ) Allafall!
Har jobbat idag! 10-14 var de tänkt men fick gå en timme tidigare! Inte fel! Fick så dåligt samvete på bussen på väg hem.. Det satt en man och hans hustru (antar jag) på sätena framför mig. Där satt dom och pratade med varandra och jag har ingen om vad. Men så kommer jag på mig själv hur jag sitter och tänker onda tankar om mannen.. Massa icke snälla tankar.. De vände ganska fort när de visade sig att han inte var någon dum människa, han var värsta gentemannen. Hjälpte minst tre andra passagerare med deras problem.. Men då kom jag på att han beter sig nog sådär överdrivet hjälpsam för att gömma sitt riktiga ja. Han är nog en hustrumisshandlare kom jag fram till då.
Fråga mig inte. Var bara tvungen.

Men nu har jag varit hemma ett tag allafall och hunnit städa, dammsuga, diska och sånt kul. Nu sitter jag och väntar på att Fredrik och barnen ska komma hem från badet. Blir en mys dag/kväll. Hade varit perfekt om jag itnte skulle vara tvungen att tvätta.. Men de går!

Hade varit perfekt om vi hade haft några värmeljus kvar.. Men det har vi såklart inte. Skit.

Ha en fin lördag ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback