powernap

på drygt två timmar.. Kanske inte så jätte smart om man ska kunna sova normal tid senare ikväll..
Men efter att vi lagat mat och grejat så skulle vi bara lägga oss och vila en kvart.. Jo eller hur. Vaknade med ett ryck och fattade ingenting. Ni vet hur de blir när man har sovit på dagen, man vet varken vilken tid eller dag de är. Och så var de så där äckligt varmt också. Men de var skönt.
Nu är fotboll på tv. Åtvidarberg-Djurgården. Spännande!

Annars har de inte hänt så mycket sen sist. Vi tog en promenix till Gottsundacentrum som sagt. Vi gick inte vilse. Vi är bra. Men vi hittade något skoj. Eller ja.. Duvor! Inte vilka duvor som helst. Kurdiskaduvor. Borde ju inte vara förvånad att de finns här kanske, men ja. Dom var fina. Och tama.




Fina va?! Tyckte vi allafall..
Såg även en annan konstig sak på våran lilla promenad. Minst tre stycken hade en massa cd skivor upphängda ute på balkongen... Mycket märkligt tycker jag.. Jag kom med förslaget att de måste vara för att skrämma i väg djävulen och Fredrik trodde de var att hålla solen borta.. Mitt förslav var väl överlägset bäst?
Men för att vara på min säkra sida så googlade jag de nyss (vad fan skulle vi göra utan google!?) Allafall, de var för att hålla fåglar borta.. Se, man lär sig något nytt varje dag!


Nu ska jag ta en cigg och försöka se lite på fotbollen!

Och juste! I morgon är första dagen på "fimpar"kursen! Ska blr kul och intressant.

See yooou!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback