My love is your love

Idag är en sån där bra dag där inget kan gå fel! Sånt gillar vi! Dock började dagen inte riktigt så..
Var dödstrött när klockan ringde halv sju och jag gjorde de största misstaget (som jag inte gör längre!) jag kan göra. Jag snoozade. Och när jag snoozar blir jag ännu mer trött, om de ens är möjligt. Jaja, allt de där gjorde min morgon kaosartig allafall. Sen när jag väl var klar, hade tatt på mig jacka och allt och de var fem minuter kvar tills bussen skulle gå, så öppnar jag dörren och ser att det spöregnar. Bra. Skit bra. Och inget paraply äger jag längre heller.. Var bara att stänga igen. Tänkte att jag får väl byta till en jacka med luva då så jag inte behöver se ut som en dränkt katt när jag kommer fram till skolan.. Men nej, så enkelt skulle de inte var. För skulle jag byta jacka var jag tvungen att byta tröja och då var jag tvungen att byta byxor osv... Inte mycket att göra åt, var bara att klä av sig och byta allt. Jävla skit regn. Vilket besvär de ställer till med.
Jag kom till skolan tillslut allafall. I tid!

Hade matte, fick alla rätt på mini provet! YEY! Grosse (matteläraren) var lika chokad som jag. Haha.

Nu sitter jag hemma allafall. Har precis lyssnat på ett vädligt JÄTTE kul samtal mellan Fredrik och en telefonförsäljare. Skratta så jag grät och nästan kissade på mig. Haha. De kommer jag kunna leva länge på.

Jaja, nu ska vi promenera iväg till gottsundacentrum! Om vi hittar..
Jag cyklade dit igår. (i regn!!!!) Vägen dit gick bra, förutom att jag höll på att bli överkörd några gånger.. Men på vägen cyklade jag fel. Visade sig att jag hade cyklat förbi huset vi bor.. Hur fan jag nu lyckades med de... Men jag kom hem tillslut! Antagligen..

Fyfan vad mycket skit jag skriver..

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback