Men mina ögon kommer alltid le mot dig

God kväller!
Är helt slut! Har iofs varit mega trött exakt hela dagen. Inte nyttigt att gå skolan, man blir så trött.
Men jag kämpade mig igenom allafall. Håller på med ett projekt om tobak, rökning. Väldigt intressant fakitkst men väldigt mycket fakta, kan ju inte riktigt ha med allt man hittar. Men i morgon ska det vara klart, ska nog inte vara några problem.
Den här veckan startar även en "fimparkurs". Ja, de är precis som de låter, hjälp för att sluta röka. Vi är nio stycken som varje torsdag kommer träffa en expert och som har ett speciellt "program" som man ska följa. Så snart ni, snart jävlar är jag rökfri! Försöker även få med Fredrik, vilket går mindre bra.. 

Men nog om det. Efter skola åkte jag in till stan för att jobba tre timmar! Gick utmärkt, som alltid. Finns kanske möjlighet att jag kommer få jobba varannan helg, istället för bara vartredje. Så håller tummarna stenhårt för de nu!
Efter jobbet åkte jag hem och blev bemött av levande ljus och blev serverad mat av mina fina fina prins!

Nu har jag precis tagit en varm välbehövd dusch och sitter och funderar över om jag ska lägga mig i sängen och läsa bok eller om jag ska skriva lite på projektet...
Jobbigt val.. Jag börjar med kaffet..

Puss på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback