lite tomt, lite eko, lite kallt.. så jävla underbart!

God morgon! Klockan är 20 över nio och jag har precis slängt i mig lite fil och musli!
Blev inte många timmarsömn i "natt". Klockan sex i morse gick vi och la oss, somnade väl vid halv sju.. Men så kan de va! Jag kunde inte slutag reja med allt, och med tanke på att vi flyttade ganska sent är de kanske inte så konstigt. När vi hade burit upp sista grejerna i lägenheten var klockan 20 över åtta och sen var det bara i väl till coop för att handla mat!

Usch vad extremt tråkiga detaljer ni fick veta. Men men. De har gått bra allafall och jag är helnöjd!

Om en timme ska vi till årsta och till staller så Filip och Sara får rida lite ponnys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback