lite omväxling: problem!!

God kväll!
Är hur trött som helst, har varit en lång dag! Men känner jag mig själv rätt kommer jag inte kunna sova på ett bra tag i allafall. Och juste, om en timma börjar idol, då måste jag ju hur som helst vara vaken!

Har fått väldigt dåliga nyheter idag och allt är just nu upp och ner och jag har ingen anning om vad jag ska ta mig till. Tänker inte gå in på de, orkar inte. Sen vet jag att vissa bara gottar sig i andras elände, vilket jag hatar, och de märks ganska tyldigt. Så dum är jag inte... Men men. Ska försöka släppa dom dåliga tankarna för ett tag i allafall. Och försöka orka gå till skolan i morgon. Allt annat runt omkring tar på krafterna och jag har så jävla svårt att koncentrera mig på skolan när de blir så här. Men de ska nog gå. De måste gå.

Skolan var händelserik idag. Eller ja, lite annorluna allafall. Och dagen började ej bra. Blev dyngsur på vägen till skolan vilket resulterade i att jag blev kall och har frysit hela dagen lång.
Men. Började med brandteori på ca en och en halv timma sen blev det ut i regnet (igen!!) för att släcka eld på dockor och eld i kärror. Det var kallt och blött men jag och Ammi släckte dockorna utan problem (antaligen) och hon släckde även elden så fint så i kärran!
Efter det kom det en kvinna ifrån Botswana och pratade i en timma om Botswana allt därtill. Intressant men kallt och trött.

Ja de var väl de ungefär. Nu mår jag illa. Har tröstätit choklad glass (som jag inte ens tycker om) och nu ångrar jag mig. Börjar bli fet och känner mig skabbigare än någonsin.
Possitivaklubben här idag!

Tio min kvar till idol. De är possitvt åtminstonde. (jag har pratat i telefon mellan raderna.. inte skrivit i en timma, höhö)

hejs.

ps. Upptäckt ny underbar musik:




Och det här är vad alla har sagt om dig
Håll dig borta från honom han kommer att såra dig
Det här är vad alla har varnat mig;
Du är så bräcklig det kommer att krossa dig
Det här är vad alla har sagt om mig;
Håll dig borta från elden, gå inte ute, bär alltid mössa,
klä in dig i wellpap, för du kommer skadas, ge dig inte hän
Du har soviga leder, du kommer skrapa dina knä

Och det här är vad magen säger om dig
Du gillar mig för mycket det måste vara något fel på dig
Det här är vad hjärnan har sagt om mig
Jag måste vara galen, jag har aldrig känt så mycket
som när jag är med dig, jag har aldrig känt
så mycket som jag gör när jag är med dig
Jag har aldrig känt så mycket
när jag är med dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback