Happy times

Tjoflöjt! Idag är jag glad. Och inget ska kunna få ner mitt humör! (jaa jag kanske kan erkänna att mitt humör ändras gaaaaanska fort.......)
Men allafall!
Idag har vi varit i årsta i stallet med tjocka små ponnys! Filip och Sara går på "ridskola" där. Jag tänkte att jag är ju världsvan med hästar, var ju bara 7-8 årsen jag red sist... De visade sig att jag hade glömt en hel del faktiskt, men de gick bra ändå! Förutom att stackars Filip höll på att ramla ner ett antal gånger. Haha. Skoj.

Sen åkte vi till Källparken, var väl inte så jätte mycket grejer som vi trodde, men fiskedam och lite djur och så allafall. Lite mysigt sådär.

Sen har de inte varit så mycket mer denna dag. Åkt runt till lite affärer och lite sånt kul.
Nu ska jag hoppas in i duschen och sen blir de lördagsmys!

Ha en bra lördag kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback