Gudmor är en kul tjej!

God morgon!
Snacka om att de snart är vinter. Frost ute och isbjörnar inomhus. Nästan. Men de är mysigt. Just den här årstiden är mysig faktiskt, så länge de är sånt väder som idag och igår. Jag gillart!

Igår var det skola och sen åkte vi till Regina teatern för att kolla på uppträdande med folk från Botswana! Dom var riktigt duktiga! Kul grej.
Åkte sen hem till älsklingen, senare på kvällen blev de besök på akuten. Mindre kul då dom verkar ha bromsklossar i fickorna där så vi åkte hem efter några timmar, utan några större framgångar. Puckon.

Nu ska jag snart iväg till Josefine på Sockra och klippa mig! Jag agerar försökskanin idag så vi får se hur de blir! Men jag litar på henne!:)
Sen ska jag och mammsen till mormor och hälsa på. Och hämta mina grejer som står kvar där. Är väl en del kan jag tänka mig.

Nu ska jag hitta lite kläder att ta på mig!

Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kikar in.. Vad har du för dig då? :)

2010-09-30 @ 10:04:35
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/
Postat av: Ronja

Kul:) Inte mycket alls. Ska iväg till stan snart. själv då?

2010-09-30 @ 10:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback