dududududududu

För ungerfär en timme sen var jag så trött att jag knappt visste vad jag hette. Jag och Fredrik bestämde oss
för att gå och lägga oss, med tanke på våra få timmars sömn vi fick i natt.
Han somnade allafall på två sekunder och ja, jag blev pigg. Ja, intressant va?

De gick bra i stallet allafall! Jag sprang och Filip guppade upp och ner på Nikita. Så söta så.
Sen åkte vi till ikea och köpte lite grejer och sen hem för att skruva ihop. Det gick åt helvete kan man säga. Hade ingen stjärnmejsel och beskrivningarna var alldeles för krångliga att förstå sig på. Men efter mycket om och men och bra sammarbete så klarade vi de! ;D Och hade de iofs inte varit för Robert och Ammi så hade de aldrig gått. Dom små änglarna fick agera verktygsaffär!

Ja de var de de. Nu ska jag vika lite kläder och greja lite tänkte jag. Försöka komma i säng hyffsat tidigt idag så jag orkar upp tidigt i morgon igen! (kanske lite dumt att hälla i sig kaffe om man vill bli trött........)



Ja, där bor vi nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback