det krävs större mod att säga sanningen till sina vänner än till sina fiender

här sitter jag och gluffsar i mig min frukost/lunch/middag. Fil och musli! Mumma.

Hade precis ett samtal min kära vän Magda. Jag älskar hennes ärlighet och hennes raka svar. De är inte många som verkligen säger vad dom tycker. Och visst, de kanske är lite hårt att höra, de kan jag erkänna men jag förstår vad hon menar och hon har till 98% rätt ungefär.
Hon fick mig verkligen att tänka till. Tänka på allt som jag annars brukar undvika att tänka på, för jag mår bara dåligt då och orkar inte riktigt ta tag i de jobbiga. Svag människa, jag vet!
Men ja, så är de allafall. Förhoppningsvis så blir de något glas vin eller så i helgen så hon får fortsätta vara min personliga psykolog ;)

Jahapp. De var de de. Hade tänkt att gå ut på en promenad. Men de är storm ute ser de ut som. Vi får se hur de blir.
I morgon blir de flytt allafall. Nycklarna klockan fem och sen är de bara flytta saker! (tänka positivt, tänka positivt, tänka positivt, tänka positivt....)

Trevlig kväll på er!

Kommentarer
Postat av: Savolainen -

Du är inte svag. snarare stark som orkar och alltid reser dig igen :)

2010-09-09 @ 20:12:45
URL: http://saavoolaiinen.blogg.se/
Postat av: Ronja

Åh, tack vännen! önskar att man kunde få känna sig stark någongång.. Jag älskar dig <3

2010-09-09 @ 20:35:43
Postat av: Magda

älskar dig tuttan! <3

2010-09-13 @ 22:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback