Visioner i mitt huvud när du ler

Klockan är över tolv och jag borde sova för länge sen. Men kan dock inte. Känner mig inte särksilt trött, undligt nog. Somnade väl vid två igår natt och klev upp sex i morse, jag borde vara död! Men nej, inte de. Och ju mer jag tänker att jag MÅSTE sova desto mer icketrött blir jag. Ja, ni vet hur de är. Men ska göra ett nytt försök snart tänkte jag. Lägga mig på älsklings håriga bröst och höra hans ekande snarkningar. De är mysigt!

Annars då tro. Har väl inte gjort så mycket annat än skola idag. Ganska seg skoldag. Haft svenska hela dagen, förutom "sluta röka" kursen". Svenska tycker jag är ganska kul, ett av mina favoritämnen, lite sur på mig själv att jag sumpade de. Men men. Läste alla fall ut boken idag. De är bra! Så i morgon börjar jag skriva recension. (?)

Rökar kursen idag var bra. Eller ja. Lite seg men de kommer nog bli bra. Jag kommer klara de! Hur svårt kan de vara egentligen? Så, om allt går som de ska kommer jag att vara helt rökfri den 11 november! Alltså mindre om en månad. Heja mig!

Nej nu ska jag krypa ner i sängen och tvinga mig till sömns!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback