Sån där rolig lista igen!

Vilken svordom använder du mest?
fan

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
åh herregud. En helt ny garderob, en lägenhet, en hund, en resa och bjuda in till ett stort bröllop! ;D

Har någon någonsin kallat dig lat?
Kan hända

Tittade du på tecknat när du var liten?
De klart! Och de är minst lika kul idag!

Hur många syskon har du?
Tre!

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Tatueringar, ja!

Vad har du för väder just nu?
storm, mörkt och kallt

Vilken är din favoritfrukt?
ööh, äpple, kiwi, apelsin, banan, päron, plommon osv..

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Halv sju på veckodagarna och strax innan åtta dom helger jag jobbar

Använder du flip-flops?
Ibland på sommaren så! De är ju sköönt

Var köper du dina matvaror ifrån?
Ica, Willys eller Coop

Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en kompis?
Oj, de beror helt på vilket humör jag är på!

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Har hänt enstaka gånger

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
CD-spelare? Äger man de nu för tiden? De finns ju spotify! 

Vad åt du till middag senast?
Pizza......... Vi börjar vara nyttiga i morgon!

Kan du vissla?
Jo, lite grann!

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Jag tror inte, jag vet!

Vilket riktnummer befinner du dig i?
018

Vilken film kan du alla replikerna till?
I stort sätt alla klassiska Disneyfilmer...

När flög du senast?
Augusti förra året

Hur många stolar står kring ditt köksbord?
Två! Vi har inte kommit så långt på den fronten..

Läser du för skojs skull?
Absolut!

Diskar du din egen disk?
Nej, mamma kommer hit och gör... Dum fråga!

Har du en stationär dator eller en laptop?
Laptop

Vad har du med dig in på bion?
En trevlig prick och något gott!

Har du en blogg?
Nej, de är bara som det ser ut

Vilket är ditt favoritämne?
Ööööh........ Psykologi är ganska intressant, även samhäll. Men just nu är inget i skolan kul.

Gillar du att flyga?
Ja, jag har inget emot de!

Hur många timmar måste du sova för att fungera?
Inte särkilt många egentligen. Men de skadar ju inte att sova som man ska

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Nja, de kan man kanske inte påstå

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Nej inte direkt

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
De var en bra fråga, ingen aning faktiskt

Vilka kändisar har du blivit jämför med?
Ronja rövardottet och Avril Lavigne. Toppen...

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Jaaa, ibland.

Om du var född av motsatt kön, vad hade du viljat hetat?
Miova! ;D

När badade du i en pool senast?
I vintras någongång. På fyrishov alltså!

Har du varit med i någon skolpjäs?
Har säkert blivit tvingad till de någongång när jag var liten och rädd

Hur många barn vill du ha?
Vet faktiskt inte, men två kanske!

Har du åkt moped någon gång?
nej tror faktiskt inte det..

Kan man vara vän med sitt ex?
Beror helt på hur de avslutades och ja, en massa skit

Vad har du i din väska?
Just nu? En kalender, en penna, ett äpple, läppsyl, tändare, handkräm, busskort... en massa skit!

Vad lyssnar du på nu?
Fifa 11, spännande värre!

Jag vet att listor är hur tråkigt som helst, men ibland (ganska ofta nu för tiden) så känner jag att jag måste lägga upp en! Ska försöka sluta...

NU ska jag duscha! Mitt hår har fått någon sjukdom på senaste tiden.. Aja, Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback