Every second is a lifetime

Du heter? Ronja Ek
Smeknamn:
Röv, Röff, Röfi, Doris, Röjan osv.. (finns väl typ 100 till.. )
Låt som du sörjer till när du är ledsen? Finns hur många depplåtar som helst ju som passar bra!
Beroende av? Cigaretter.. Inget annat allvarligt tror jag
Vad tror folk om dig? Bra fråga. Ingen aning faktiskt! Vet inte om jag skulle vilja veta de heller. Höhö
Vad får du oftast komplimanger för? De beror på om de kommer från en pojke eller flicka..
Hur imponerar man på dig? Man är ärlig och snackar inte skit bakom ryggen på mig, det är starkt att våga stå upp för det man tycker och tänker. Sen så skadar de inte om man har sjukt dålig humor också!:)
Brukar du skratta för dig själv?
Haha ja, alldels för ofta!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?
"Men berätta vad de e då!!!!" från en nyfiken bror :)
Var bor du? Uppsala, Gottsunda
Trivs du där? Har inte riktigt hunnit känna efter tror jag. Men jo, de gör jag!
Har du haft sex idag? Nej sån tur har man inte haft! ;D
Hur svarar du i mobilen? "Hallå hej!" !Aaah hallå?" Men jag kan även låta trevlig, om de är någon viktig som ringer!
Vem ringde du senast? Ööh. Pinsamt, jag kommer inte ihåg..
Brukar du komma i tid:
Japp! Hatar att komma för sent! Är hellre en kvart (minst) tidig!
Hur känner du dig nu:Ont i halsen, pigg, rastlös och glaad!
Vanligaste färg på dina kläder: Svart!
Vad tycker du om fötter:
Jag hatade dom förut. Men nu är de okej. Inte så att jag vill slicka på dom men ja, ni fattar. De finns ju fräschare saker.
Vad saknar du: Inget som är värt att nämnas
Hade du en bra kväll igår: Nja, de kan jag inte påstå..
Favoritdryck på morgonen: Juice eller "bög"kaffe.
När brukar du oftast gå och lägga dig:
Väääldigt olika. Men oftast inte innan tio allafall.
Är du blyg?: Nja, jo lite grann. Men jag skulle nog säga osäker mer.
Sysslar du med någon idrott: Nej!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Absolut
Har du spytt offentligt: Jaa....
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
Bete mig som ett svin, precis som kllar gör, oftast.
Är du nöjd med ditt liv: Klart de skulle kunna vara bättre men just nu är jag ganska nöjd med de mesta!
Är du bortskämd: Inte alls
Vad gör du i morgon: Går i skolan förmodligen
Vad är det värsta du vet? Finns inte bara en sak. Skitsnack bakom min rygg, lögnare, folk som inte kan stå för vad de har sagt, folk som låtsas vara ens vänner.. Ja, listan kan göras lång.
Har du bra vänner och äkta vänskap?
Bra vänner, ett få tal äkta vänskap
Vad är det finaste du fått? Min prins skulle jag tro
En speciell dag du minns: Första gången Fredrik följde med mig hem. *ler* :)
Du samlar på: Ingenting. Fy vad tråkig jag är.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Magda för de mesta.. Stackarna!
När grät du senast: Igår..
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa en lägenhet!
Vill du gifta dig?
För ungefär ett årsen ville jag absolut inte de. Men nu, ja!
Vill du ha barn?
Absolut!
Är du musikalisk? Inte de minsta
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej.
Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Har väl hänt..
Biter du på naglarna: Nej! De är som att slicka en toalett! Bara så ni vet, så sluta med de!

Jahja, då var ett tidsfördriv över. Försöker göra mig trött. Men verkar inte funka. Och, diplom till er som pinade er att läsa den där listan!

Börjar få ont i halsen också så känner jag. Är väldigt sugen på att vara hemma i morgon. Men ska föröska släppa den tanken och pallra mig upp i morgon bitti! Måste bli ändring!

Ååååh, nu är de reklam för desperate housewife på teve! I morgon klockan nio börjar de! Veckans höjdpunkt är tillbaka!

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback