trååååååkigt


1. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Det tror jag inte
2. Har du sett din bästa vän gråta? Jaa
4. Vad åt du senast? Yogurt och musli!
5. Har du fått någon komplimang idag? Ja, faktiskt! :D
6. Har du varit med i en rättegång? Nej, bara tittat på!
7. Är du polare med grannarna? Ja, Ammi! Den bästa grannen ever! ;D
8. Vilka språk pratar din mamma? Svenska. Tror inte hon har några andra dolda språktalanger
9. Vilka länder har du bott i? Sverige, kul tjej va?
10. Senaste piercingen? Öronen när jag var liten!
11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? öööh. Kan ej minnas! Buss är min grej!
12. Gay? Absolut!
13. Har du däckat/spytt för att du druckit? Sånt pratar man inte om!
14. Har du äggat någon? nej, men skulle gärna vilja!
15. Har du täckt någons hus med toalettpapper? Nepp! fan vad jag är tråkig
16. Suger det här? typ ja
17. Har du varit på stranden? vilken?
18. Har du haft en stalker? de skulle jag nig inte påstå
19. Minns du dina/din musiklärares namn? musikkerstin från Ramsta. Dom andra var väl mindre viktiga antar jag, för har ingen anning om vad dom heter
20. Hur bra är din syn? Super!
21. Har du varit på ett party? Hmm, någon kanske.. möjligtvis!
22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? Nej! hata hajar
23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror? Tråkigt, han är snart gift!
24. Har du varit utomlands? Japp, en gång! de ni!
26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på? Har typ varit på ett, och minns inte så mycket. Så de i Januari blir nog de bästa!
27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål? Chansen är ganska minmal att det skulle hända iofs
28. Var är dina syskon just nu? Den ena är hemma och den andra jobbar antar jag och den tredje är i skolan hoppas jag!
29. Vad var den senaste drömmen som du minns? att det brann och ja, skit samm!
32. Vad ska du göra i helgen? Inga planer alls!
33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? Orkar inte se efter
34. När var du riktigt sjuk senast? Minns inte, men är sjuk hela tiden tycker jag. Men kanske inte så allvarligt
35. Vem är den senaste kändisen du tog på? Tyyyyp, Daniel från skilda världar? haha
36. Vad finns i din bakficka? finns inga bakfickor
37. Har du färglinser? Noppe.
38. Vad gjorde du klockan 2 inatt? antaingen sov jag eller så förskte jag sova
39. Vad är det första du gör på morgonen? fummlar efter någonting att kasta på mig.. Kläder då alltså!
40. Vad ska du göra efter det här? Gå ut och röka och sen gå på "sluta röka" kursen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback