There is nothing you can do that I have not already done to myself

Jag mår inge braaaa................... Ont i kroppen och ännu ondare i halsen. Ingen kraft, kroppen känns som spagetti. Toppen. Verkligen!
Nej men nu ska vi inte vara negatvia! De går ju över förhoppningsvis!

Skolan gick bra idag trotts min allvarliga sjukdom ;) Engelska och planering inför Slottsfesten som är på torsdag! Vi kommer vara så tjusiga. Har ni tur får ni se bilder. ;)
Blidde tyvärr inget studiebesök för min del idag, men men.

Mer än så har jag inte hunnit med idag. SMå städat här hemma bara, så mycket som jag orkat. Jag och min andra halva tog även en promenad till gottsundacentrum. Och upptäckte att våran cykel är stulen. Great!

Nu ska jag bädda ner mig och kolla på Livet är en schlager! Blev så himla sugen att se på den när Jojje pratade om den i söndags. Så så får de bli!

Åååh juste! I kväll är de desperata hemmafruar ja! Men de jag skrev jag väl i ett tidigare inlägg? Men glöm inte!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback