Take care of my heart, I've left it with you

Nu är jag på lite bättre och piggare humör. Ja, jag är tjejen med humörsvägningar. De blir så ibland.
Har ägnat kvällen åt Paradise Hotell (värdelöst program kommer aldrig ses igen) och slö tittar lite på hockeyn. Aik är värdelösa btw.

Nu har jag suttit och läst sida upp och sida ner om plastikoperationer. Gud vad jag vill! Brösten har jag alltid velat göra nånting åt, inget extremt, något litet bara. Men nu, oj, de finns så mycket. Jag skulle vilja fettsuga mage och lår, förminska fötterna, (ja, de går) göra något åt gäddhänget på armarna, näsan och så till sist kindbenen. Tänk om man hade dom pengarna, vad lycklig man skulle va. (Jag är lycklig nu också men jag skulle vara lyckligare med mig själv) De kommer aldrig hända. Möjligtvis brösten. Nångång i framtiden, de har jag nästan blivit lovad.

De var vad jag hade på hjärtat. Nu säger jag God natt!




Kommentarer
Postat av: Magda

blivit lovad en bröstoperation!? :P

2010-10-19 @ 21:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback