slempropp

Om min hals inte börjar bli normal snart vettfan vad jag gör! Sjukt drygt är de i allafall......

Klockan är inte ens tolv så de har inte hunnit hänt så mycket denna Fredag. Har den senaste timmen försökt hitta någonting att ha på mig till i morgonkväll, dock utan resultat. Inte kul alls. Hoppas jag får komma in fast jag kommer naken...

Nu tänker jag börja göra mig i ordning för att sen åka ner på stan en snabbis!

Och förövrigt så kommer jag snart skjuta katten............... Han leker med allt. ALLT! Inklusive mina ögon. Han springer mellan benen när man går, vilket resulterar i att man snubblar och slår i tånah är och där.. etc etc etc......
Men han är söt. hehehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback