sjukatider

God morgon(?) Inte för mig dock. Sjukheten gar blivit värre så de var bara att stanna hemma idag. Fortfarande ont i kroppen och halsen plus att jag är täppt som en, ja väldigt täppt allafall.

Jag har varit vaken i ungefär en halvtimme, suttit i fotöljen och inte gjort någonting förutom tyckt synd om mig själv. Men ändå, fast jag är sjuk så blir jag så fruktansvärt rastlös! Jag vill städa! Dammsuga, skura golven och torka ur alla skåp, diska. Ja allt som är möjligt. Dock vet jag att de inte är så smart för man ska ta de lugnt och blablabla, om man vill bli frisk.

Jag ska ta de lugnt någon timme nu allafall, för ska kolla på gårdagens avsnitt av Desperate housewives! Missade de igår pga av Hockyn, som slutade kvart över nio och sen såg att de var vårat andra favorit program på ettan. Elvis i glada Hudik! Haha klockrent program. Se de!

Så ja, nu blir de desperate housewives och en kopp te! Tur att de är dåligt välder ute idag, de blir lixom mycket mysigare att vara sjuk då.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback