Rosslig i halsen och snorig

Japp, det verkar aldrig gå över. Ena dagen är det nästan bra och andra dagen är de värre en värst. Hatar de. Känner mig som en fet uppsvullen ko som har svårt och andas, som bara flåsar. Härligt va?

Skrev inte så mycket igår, hade kanske inget att skriva om. De var en lugn dag. Hade samhäll i skolan hela dagen och jag kämpade att bli klar med mitt arbete om lungcancer och KOL. Blev inte klar men ingen brådska!
Åkte sen hem till min bubbe och vi hade de väldigt slappt resten av dagen. Kollade på filmerna Mirrors 2 och öööh en till.. den var riktigt bra iallafall!
Gick och la oss väldigt tidigt, skönt! Allt känns så bra nu. Jag är som nykär. Kan inte riktigt sluta le. Underbart!

Men nu ska jag sminka mig grann och föröska hitta några kläder att sätta på mig! Tror folk kommer kolla konstigt på mig om jag går ut inlindad i en fleesfilt... :P

Puss!



Kommentarer
Postat av: sara

vilken fin blogg du har!

2010-10-12 @ 09:27:14
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: Ronja

Tack! :)

2010-10-12 @ 15:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback