Pannknack

Har en sån fruktansvärd huvudvärk idag. Inge kul alls. Tyckte ändå att jag inte drack särkilt mycket igår men de kanske blir så här när man inte druckit alkohol på 2-3 månader.. Nu får de dröja ungefär lika länge tills nästa gång igen, för jag tycker verkligen inte att de är värt att må så här.

Men jag hade kul igår allafall! Fick träffa alla assistenter och de var trevliga tjejer! God dricka och god mat också. Nackdelen med personalfest är väl att de blir vääääldigt mycket jobbprat. Men men.
Sen träffade jag Hann också! Den jävleln lurade i mih tequila! Fybubblan. Men folk runt omkring fick sig ett gott skratt allafall...

Nej nu har jag inte tid med de här! Bussen väntar nog inte på mig!

Herrråååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback