Moonshine

Känner mig redan friskare och är på topp humör! Bara halsen slutar göra ont nu så är allt bra sen.
Har ägnat dagen åt att gnälla över hur rastlös jag är, städat badrummet, gott till gottsundacentrum två gånger. Vi besökte biblioket och lånade två matböcker! Nu jävlar ska jag/vi gå ner i vikt! Drömma kan man väl?

Jaja, vi har även fått en väldigt glad nyhet idag! Vill dock inte säga något om de förens de är heeeeelt klart! Men om vi säger så här, de är 95% säkert, så nu håller vi tummarna för att inget går snett! De skulle va perfekt! 

Nu ska jag sitta och gnälla över hur mätt jag är och sen hoppa in i duschen! 



Kommentarer
Postat av: Ronja

Kom på att jag la upp den här låten för bara några dagar sen. Men den är bra så de gör inget!

2010-10-06 @ 19:12:26
Postat av: Ama

Älskar låten!

2010-10-12 @ 09:30:24
URL: http://dinama.blogg.se/
Postat av: Ronja

Ja, hur bra som helst!

2010-10-12 @ 15:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback