Kommer inte på något

Oj, nu har jag varit dålig på att uppdatera! Vad har hänt sen sist då tro?

Ja juste, vi var ju ute på Wik med skolan! Jag och Ammi var värdar, så fina så! Men de gick bra allafall, vi skötte oss bra! Sen blev de teater i riddarsalen, "spökvandring" (inte för mig och ammi, höhö) och sen middag! De var sig väldigt likt sen förra året, men de va kul!
Var helt slut i kropp oc själ när jag kom hem och vaknade upp sjuk igår. Men de var de värt!

Igår då, trotts feber och ont i halsen och allt sånt så tvättade jag, blir så när man har tvätttid. Bortsett från det tog vi de bara lugnt egentligen.
Såg en väldigt bra film på kvällen; Out of the blue! Se den! Baserad på en verklig händelse.

Nej, har ingen lust alls att blogga faktiskt. Nu går jag och borstar tänderna! Faaast först kan jag lägga upp ett par bilder från i torsdags.








Det får räcka! Lägger upp fler på fejsan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback