Hold me, tell me everything’s ok

Vaknade för ungefär en halv timma sen. Får bli att jag kommer sent till skolan idag, jag och Fredrik måste fixa lite ärenden först.
Jag är så sjukt trött idag. Vet inte när jag somnade igår, men alldels försent tror jag. Fick någon form av ångest/panik attack igår. Helt sjukt. Men jag orkar inte mer snart. Jag är slut. Inombords. De ända jag gör nu för tiden är att gå runt och oroa mig, grubbla, undrar vilka man verkligen kan lita på, gråter. Låter underbart va?

Jag ger snart upp. Vissa saker är väl inte meningen.
Ni får ursäkta mina deprimerande inlägg, men tänker inte fejka att jag mår som en prinssesa. Och eftersom jag väldigt sällan pratar om vad jag har på hjärtat så måste jag skriva om de, i någon form. Ja, men de där vet ni redan.



 


Kommentarer
Postat av: Savolainen -

Känn efter vad som är värt allt.. tänk på dig själv, ingen annan. Det är du som får leva med ditt beslut och dina känslor.. Ingen annan än du ska få påverka dem. :)Jag finns här om du vill prata <3

2010-10-04 @ 12:24:44
URL: http://saavoolaiinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback