Härligt väder idag!

Vi kom ganska precis in efter en promenad till gottsundacentrum. Var jätte skönt väder! Om hösten alltid var så här så skulle jag aldrig behöva klaga.
Handlade allafall lite dittan och dattan, blandad mat så jag kan göra middag senare. Blir bacon i sås. Ja de låter äckligt, men de är gott. Och pasta till de. Pasta är bra till allt.

Nu sitter jag med en kopp te och är så där jobbigt rastlös. Vet inte vad jag ska hitta på. Städa kan jag inte göra för de har inte hunnit blivit stökigt sen igår, plugga kan jag inte göra för vi har inget bra skrivprogram på datorn så då blir de bäldigt svårt att skriva uppsats. Har två stycken jag måste bli klar med till på onsdag och fredag. Suck.
Så ja, vad fan ska jag hitta på? Typiskt ett söndag problem.

Hoppas ni får en kul söndag allafall!


höhö...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback