Fin höstdag!

Det har verkligen varit svinkallt idag! Men ändå så fint, och för en kort kort stund slapp jag frysa. Satt man nämligen i lä och mitt i solen så var de riktigt skönt!:)

Dagen har mest gått åt till att vänta känns de som. Jag och hjärtat gick även en sväng på marknaden på Vaksalatorg. Jag har alltid tyckt att de har varit så kul med marknad, har lixom varit helt exalterad. Men inte längre. De är ju exakt samma sak varje år och varje år så är man pank så man kan aldrig köpa något. Men lite mysigt är de ju ändå, de går inte att komma ifrån.

Träffade även mammsen och Li en snabbis. Alltid trevligt!

Nu är vi hemma igen allafall. Disken är diskad och golven fria från damm! Kan inte bli bättre. Eller jo, mat! Är hungrig som en varg men de är alldels för tidigt för att göra middag så jag stå ut. Kan ju trösta mig med att jag ska göra god middag, potatisgratäng, lövbiff och allt där till. Mumma!

Åh, jag hade glömt mitt dilemma som jag har idag. Det är fotboll klockan nio. Sverige-Holland. (har väl knappast någon missat men.. ) Men sammtidigt är de Desperata hemmafruar! Så, frågan är då, vad väljer jag?!?
Jag har en lösning som kan gå. Pappa kommer över idag med min gamla teve (+ massa annat som jag inte har en anning om var jag ska få plats med) så jag skulle kunna koppla in den, kolla på desperata hemmafruar och sammtigt lyssna på fotbollen från den stora teven i vardagsrummet som Fredrik kommer sitta klistad vid...
Jaja, vem bryr sig tänker väl ni? Jag.. Men jag löser`t!
Eller har ni någon ide?

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback