Du och jag, jag och du, bara Vi

Ja då ska vi se. Så här långt så har jag varit på hyffsta humör! Framgång! Jag har gått runt här i min ensamhet och städat ordentligt i lägenheten. Så nu är det rent och fint! :) Får se hur länge de får vara så.. .

Ska fortsätta lyssna på Bandit och bara vara, de verkar hålla mitt humör uppe! Och så snart kommer Fredrik och Sara, hon måste ju få se tissemissen! (nej vi har inget namn till den än.. Jag vägrade Pirre! Pirrepung lixom, NEJ!?)

Här får ni lite braig och gammal musik!



PS. Jag har fått en stalker. Han är precis vart jag är jämt! När jag vaknar, när jag somnar, petar mig i ögonen så jag blir blind och attakerar mig när jag minst anar de. Men han är go min tisse :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback