Don't play games with a girl who can play better

Söndagen börjar leda till sitt slut.. Äntligen! Har varit en riktigt seg dag måste jag säga. Har inte gjort mycket alla sen sist.
Men nu har vi allafall precis ätit mat. Jag lyckades as bra om jag får säga de själv och nu är vi proppmätta. Blubb.

Nu vet jag inte vad som väntar. Måste egentligen gå iväg till Ica för att fylla på busskortet. Känns jätte lockande. Verkligen.... Kallt och mörkt. Har inga bra erfarnheter av att gå ute i mörker här i Gottsunda. Taffsande människor och usch. Men klockan är inte så mycket än så de ska nog gå bra. Heheh.........

Jaja, nu struntar jag i de här och tar mig i kragen ocg går ut!
/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback