Det var ett tag sen sist

Ja nu har de dröjt ovanligt länge mellan inläggen. Det kan bli så ibland.
Försöker tänka vad som kan ha hänt sen sist men kan inte rikgit komma på... Eller ja, vi har firat ett år tillsammans, jag och min kärlek! Inte illa:)

Nu är det höstlov iallafall! Väldigt skönt och välidgt välbehövt! Särkilt om de ska bli flytt snart igen.
Idag ska jag jobba, 10-14 sen får vi se. Juste, ska träffa systeryster också.

Fick precis hjälpa katten med att trassla sig ur min bh som han hade lyckats trassla in sig i. Jag säger då de, den katten har allvaliga skador. haha.

Klä på sig nu och sen är det bara att gå till bussen! Ser ut att vara riktigt tråkigt väder ute..

Åh, en sak till. Någon som såg idol igår ikväll!? Hur bra kan man bli? Jay kommer vinna! Han måste vinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback