de går bra

Ja, nej jag har inte gått och lagt mig än. Jag fastnade vid datorn, som vanligt. Har suttit och kollat runt på olika sidor om halloween utklädnader och allt sånt. Eftersom ni vägrade hjälpa mig med förslag. Tack för den!
Men nu har jag bestämt mig allafall. Tror jag. Blir inget extremt, de är ingenting för mig. Men de får duga. Så när pengarna kommer är de bara ut och shoppa och lite rätt på det som behövs. Blir säkert bra.

Men en sak behöver jag hjälp med! Inte för att ni verkar vara så hjälpsamma meeeen. Jag behöver ett par röda klackisar. Eller stövlar eller liknande. Och de känns vääääldigt onödigt att  gå och köpa de eftersom dom kommer bli använda en gång. Sååå, om de finns någon som har de och kanske vill vara vänlig att låna ut dom så skulle jag bli jääätte glad! Ni kan väl försöka vara hjälpsamma åtminstonde.

Men nu då. Nu ska jag nog faktiskt gå och sova. Kanske läsa en bok.

Btw, längtar sjuuukt mycket till nästa lördag! Kommer bli så kul tror jag! Träffa min fina brudar (som jag träffar på tok för lite nu för tiden) Japp, ser verkligen fram i mot de!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback