De är inte du, de är jag

Sitter och raderar massaa gamla inlägg här på bloggen. Raderar gamla minnen, gamla minnen som inte ska finnas kvar någonstans. Men de är så många inlägg, så de kommer ta år att ta bort dom. Men jag gör de, inte bara för min skull.

Sen sist jag skrev så har de varit ganska bra. Nästan ingen irritation alls från min sida. (jaa, jag anstänger mig en del) Men de är bra! De är nog bara någon fas jag går jag igenom. Den är snart över. Måste snart vara över.
Har inte gjort så mycket mer idag. Förutom städningen då som sagt. Sara har varit här. Hon älskade katten och körde slut på han så nu har han sovit hela kvällen. Goseplutt.

Funderar på att gå och lägga mig snart. HAr inget bätte för mig, och ont i halsen har jag också. Inge kul alls. Men nu låter jag ju bitter igen? Ellerhur? Suck..

Fotsätta med raderingen ett tag till sen blir de sängen. Måste vara utvilad till i morgon, ska kanske åka i väg och rida. Jag är liiiivrädd! De var ju 100 årsen jag satt på en häst senast. Känner att döden är nära. Men de är de värt. Om jag rider så har älskling lovat att också göra de. Och de tillfället kan jag ju inte bara gå miste om!
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback