Bitter lördag

Jag orkar inte med mig själv längre. I typ tre dagar har jag varit en riktig surkärring rent ut sagt. Jag stör mig på allt, blir irriterad för allt och vill böla för allt. Förstår inte. Måste få ett stopp på de. När jag vaknade i morse tänkte jag att nu jävlar får de bli ändring, nu ska jag verkligen anstänga mig för att INTE vara som dom senaste dagarna. Gick ju skit bra. Hade varit vaken en kvart så var jag där igen. Underbart. Jag hakar lixom upp mig på minsta lilla, sen lägger jag ihop alla saker och då brister de rejält. Orkar inte

Men nog om det. Ska föröska städa snart allafall. Ordentligt! De behövs kan man säga.
Sen när bubbsen kommer hem från ridningen med Sara ska jag vara världens bästa flickvän! Inte sur, inte arg. Förstår inte hur han orkar leva under samma tak som mig. Fybubblan.

Min förkylning vägrar ge med sig också. Blir man ju på bättre humör av heller. Min hals ät tjock som en, något tjockt..., näsan är täppt och ja.. Ni hör ju hur jag låter? Bitterfi**a!

Ska inte skriva mer förren jag känner mig botad från min bitterhet!

Ha en fin lördag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback