2010-10-20

Väderet är lika kul som vanligt. Underbart. Jg dog lite grann när jag gick till affären i morse för att köpa kaffe. Men bara lite.

Snart kommer lilla Sara hit! Då blir det tacos och onsdagsmys (?). Och i morgon fyller hon år, 4 år! Får se vad vi hittar på för kul då, hon har allafall pekat ut tårta, en pippitårta! Bild kommer i morgon :)

Annars då. Inte mycket alls faktiskt. Längtar till den 1 november så jag blir tokig! Nu är det ungefär 99,9 och en halv procent säkert! Och de är bra! Och de ska bli skönt! Ännu bättre än vad det redan är. De går bra nu :)

Våran katt har äntligen fått ett namn. Jag tror inte att han är så nöjd.. Han känner sig nog lite homosexuell. Han är nu döpt till Mysan. Ja, nej, de låter inte så manligt som sagt. Men Sara fick bestämma så de är bara att gilla läget! Förövrigt tror jag att han har något allvarligt fel. Damp eller så. Men han är söt, Mysan :)

Blev ett lite rörigt inlägg känner jag. De får bli så ibland.
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback