zoooombi

Fyfan vilken dag. Har varit helt off sen jag vaknade i morrse. Gått runt som en zombi och inte gjort någon nytta alls i skolan. Fattar inte varför jag är så trött. Måste vara årstiden eller nånting. Hoppas på att jag är lite piggare i morgon allafall så jag får något gjort.. Måste ju skriva klart mitt PM om Axel von Fersen. Mmm, spännande va?

Men när jag kom hem alla fall (efter promenad i fetaste snöovädret och dyngsura fossingar) så tog jag mig lite ork att dra ett varv med dammsugaren. Det behövdes kan man säga.
Sen har jag inte gjort mer. Kollat på två filmer, Kommisarie Späck! Helt värdelös men ändå så skoj! Och seeeen en annan bra film, Cemetery Junction! Riktigt bra!

Nu är jag tröttare än tröttast, ska krypa ner i sängen och kolla på Ung & bortskämd. Kommer förmodligen somna efter fem minuter men ändå. Hatar deltagarna i programmet, hur kan man vara så pantade? Men de är ändå såå underhållande!

Åh juste, jag får be om ursäkt för inlägget igår. Depp. Men jag menade varenda ord.

God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback