You are my life

Det har varit en sån bra dag idag, känner jag just nu lite spontant sådär.. Men jag är så nöjd! Med de mesta runt omkring nu faktiskt. Det är bra!
Har pratat med syskonen för en liten stund sen. Li berättade att kattungen mamma fick av oss i sommras var en hona inte en hane.. (som vi sagt och trott) uuuups.... Kan ju nämna att mamma även har två hankatter hemma också. Och nej, mamma vill inte ha kattbebisar. Haha. Jag tycker det var kul. Så istället för Turbo får de bli en Turbolina kanske?
Och i helgen får vi besök av både Li med familj och Kim med familj! Och mammsen om hon hinner bli frisk. Kul att några vill komma och titta hur man har det allafall ;) *host*

Nu ska jag fortsätta att ha en bra kväll! Kunde ha varit bättre om jag inte mådde illa men sånt för man ta. Blir så när jag gör såååå god mat! höhö


Våran tisse just nu. Han dog lite grann efter ha lekt apport med mig och musen. (kattleksaken!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback