yeey

Nu är det som gott som klart! Jag har plockat och grejjar hela dagen i stort sätt och nu är allt uppplockat och på plats! Väldigt skönt! Dock lite tomt men det ordnar sig med tiden! :) Väääldigt positivt med mer än TVÅ garderober! Äntligen plats för kläder och skrot! Jag är mer än nöjd!
Vi slipper även gå ut, vi behöver aldrig någonsin mer gå ut! Haha. Inte till affären, inte till tvättstugan osv.. Tummen upp! Nu kan vintern få komma om den vill, de bekommer mig inte ;D
Jaja, de här kommer bli bra allafall, för er som inte förstår!

Nu ska jag alldeles strax börja med maten, wook grejs blir de! Mumma!
Sen kommer även pappa hit med sex kartonger med bara min saker i tydligen.. SUUUCK! Men förhoppningsvis är de lite saker jag vill ha så jag slipper kasta allt! Har jag något att göra ikväll också, är ju tydligen både hockey OCH fotboll ikväll.. Och veckans DH-avsnitt har jag redan sett så, de får bli att sortera karonger ikväll igen!

En cigg på de här och sen matlagning! (om jag får bort katten från min fötter........)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback