Ta bort kylan, nu!

Idag har jag frusit exakt hela dagen! Inte okej någonstans. Ute sprang det runt isbjörnar och pingviner och inne i skolan hängde det istappar. Nästan allafall. Och jag som trodde det skulle vara hyffsat varmt ute när jag kollade ut i morse, solen sken ju faktiskt.. Ack så fel man kan. Försov mig även idag. Toppen!

Men nu ska vi inte vara negativa! Trotts kylan så har det varit en bra dag! Jag har haft ett bra humör och folk runt omkring mig lika så. Det gillar vi! Något vi inte gillar är när Ammi spöar skiten ur oss i vänd tia.. Turunge!

Annars så har de varit som vanligt i skolan. Började med uppsatsen på engelskan, gick förvånansvärt bra! Valde att skriva om Heath Ledger, fina människa!
Sen gick det väl iofs minde på nästa lektion. Jävla Pm om Axel Von Fersen. Gillar det inte någonstans.. Men ska väl föröska  göra klart de i veckan. Som att jag har något val?

Ska alldes strax springa ner i tvättstugan. Blir bara en maskin så inte så jobbigt. Resten av kvällen tänker jag bara lata och mysa! Det är mina planer allafall.

Hoppas ni har haft en bra dag! Trotts kylan..

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback