smärta

massa olika smärta. Smärta i huvudet. SOm fan. I flera timmar nu. Inte okej. Magsmärtor som vägrar ge med sig. Inte heller okej. Och sen lite allmänt ont i hjärta och själ. Men de är smällar man får ta.

Skola idag då. Såklart. Extremt sjukt tråkig samhällskunskap. Men med lite pingis så blev allt bättre. Jag är proffs. Vi kan väl låtsas de allafall?
Hade även samtal med en lärare, om hur de har gått hittils och bla bla. Han är föröverigt lärare i psykologi. Och de märkt. Han föröskte mjölka ur mig massa saker! Och få mig att erkänna att jag faktiskt tycker att jag själv är sämst, att jag inte har någon jävla självkänsla och jaa. jag vet itne allt. De var läskigt. Men han hade så jävla mycket rätt. Jaja nog om det.

Efte skolan blev det jobb. Eller först på stan en snabbis. Köpte mig ett par skor på rean. Inte ett dug min stil men jag kunde inte låta bli. Tyckte jag var värd någonting till mig själv. Faktiskt. Hur egoistiskt de än låter så tyckte jag det.
Jobbet gick bra allafall. De får mig att må bra av att vara där. Mycket skratt :) De gillar vi.

Nu ska jag fortsätta se på beck och föröska bli av med smärta och få sömn.

I morgon bär de av till stockholmooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback