Sjuk... (?)

... Nära på allafall. Vaknad av att jag knappt kunde andas och ett huvud som dunka värre än.. Ja nånting. Inte okej. Vi som ska i väg till Stockholm och Riksdagshuset idag. Hoppas huvudvärken går över bara.

Och snart är de äntiligen heelg!! Kan inte riktigt minnas när jag fick sova tills jag vaknade, utan hjälp av väckarklocka. Ska bli skönt!
Men de är mycket vi ska få gjort också. Måste iväg till Ikea och rusta och inhandla lite julgrejer, Filip och Sara kommer i morgon och då ska de bli pepparkasbak, pulka åkning och en sväng till badhuset. Ska även fira syster so fyller 8 år i morgon! Sjukt, men sant. Min lilla tjej börjar bli stor.

Men ja, fullt upp i helgen, men de blir nog mys.

Ha en bra dag alla ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback