Regn och rusk

Fybubblan vilket väder! Var inge kul alls att springa runt på stan i spöregn. Fick bli en snabbis. Inhandlade så roliga saker; en konservöppnare, ljus och en grej till teven. Jajemänssan. (?)

Förutom de så har vi inte gjort så mycket. Jag har packat upp alla grejer som pappa kommer över med igår. Sex fulla kartonger med kläder och gammal kraffs! Ganska kul faktiskt. Läste igenom gamla dagböcket. Haha. Om någon någonsin skulle läsa dom skulle jag vara tvungen att begå ett mord. Fy så pinsamt. Hitta även massa gamla brev, mest från Kajsa! Haha. Väckte väldigt mycket minnen. Både roliga och väldigt elaka! Vilka monster vi var! Haha. Jaja. Så kan de va! Ni ska strax få se vilken hejjare jag var i träslöjd en gång i tiden;D

Men ja, sitter just nu och ser på Skönheten och Odjuret! En av disneys bästa filmer någonsin! Visst?
Ska strax börja med maten och ikväll blir det mys framför skäckfilm! A nightmare on Elm Street, nya verisionen. Spännande!

Här ska ni få se nu:


Erkänn att ni är liiiite impade? ;)



och här var jag bara tvungen att visa. Kolla mellan rummen mellan orden!
Haha jag tycker det var kul iallafall...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback