Överkörd

Dålig dag. Eller nej. Inte bara dålig. Har jobbat, det var inte dåligt. De är trevligt :) Sen åkte jag hem till systeryster som har fyllt gammal. 29 år! Tant. Hon hade allafall bakat goooa bullar och go tårta! Och så fick jag träffa lillasyster, som sker alldels för sällan. Hon börjar bli så stor! Lillpluttan!

Ja det var det bra. Nu vet jag inte. Vet ingenting. Känner mig tom och överkörd. Jag känner mig oduglig. Fel. Jag känner mig fel. Äh jag vet inte.
Det jag vet är att jag har svikit så många människor, så många har lidit för min skull, för mina handlingar, för mina idiotiska handlingar. Varför har jag gjort så? Jag vill inte svika dom som står mig närmast, dom jag älskar.
Jag har varit en dålig vän. En sån jävla dålig vän. Jag hoppas att mina vänner är bättre än mig (jag vet att dom är de) och kan förlåta mig för att jag inte alltid har funnits till när de kanske har behövts.

Kanske blev ett väldigt patetiskt och fjompigt inlägg. Men då får det vara så. Orkar inte riktigt bry mig. Vill bara yttra mig, och jag är sämst på att prata. Men jag vet att en del av dom jag menar läser de här och jag hoppas ni tar åt er.
Sen att ni andra får ta del av de är lite skit samma. Alla får alltid reda på allt ändå, på de ena eller andra sättet.

Tänkte sova för ett tag sen men de går inte. Kommer inte gå på ett bra tag om jag känner mig själv. De får bli som de blir. Kommer förmodligen var död i skolan i morgon. Men jag är van. Jag är så jävla van med mesta känns de som.

Orkar inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback