Lördag

God morgon! Jag är sååå trött. Och ont i huvudet och mör i kroppen. Jag behöver sova mer. Men icke! Ska alldels strax i väg att jobba! Och sen hem och städa!

Igår var det ju som sagt bowling! Det var skojigt! Jag vann dock inte. Men nääästan, det var väldigt nära alla tre gånger. Jag får nöja med en andra plats. Och jaaa, Ammi vann! Med tur! ;)
Efter det tog vi en promenad ner på stan i slasket. Jag gick och jobbade och Ammi försvann på stan! Sen hände inte så mycket mer, jobbade mellan tolv och sju och sen hem, goffade mat med älsklingen och kolla på Idol! Fan vad jag älskar Weise och Jay! Jaja...

Om man kanske ska försöka hitta sigl ite kläder att ta på sig!

Ha en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback