Lat, lite halvtråkig söndag

Men det är väl det söndar är till för? Att ha tråkigt alltså. Har faktiskt inte gjort någonting idag, så har egentligen ingenting att skriva heller.

Som ni kanske minns så skrev jag om sluta röka kursen vi har i skolan? På torsdag så är de i allafall dags, de stora allvaret, då ska de vara rökstopp! Inga mer goda ciggarer efter maten, inga mer sällskaps cigaretter väntandes på bussen.. Hua. Men de kommer gå! Men till saken! För mig blir det rökstopp redan i morgon! Japp. Nu jävlar. Även min snutt har bestämt sig för att sluta. Jag vet att de kommer bli såå mycket värre för honom. Men jag tror på honom! Vi klarart! Han sitter allafall just nu och luktar på sin sista cigg, haha efter den är det slut. Ojoj. Kommer bli en joooooobbig tid ett tag framöveer kan jag tänka mig, men det är det värt!
Kanske inte var så jätte intressant för er att läsa men i allafall.

Nu ska jag fortsätta kolla på fotbollen och sen börja med maten. De är ju tydligen idag det gäller, vilka som vinner hela alltihop. Spännande.
Juste, jag efterlyser en cykel! Sååå om de är någon som har en gammal cykel som vill bli använd så säg till!

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback