it`s you

God morgon.. Jag är extremt trött. Varför!? Jag är jämt trött nu för tiden. I vanliga fall när klockan ringer på morgonen går jag upp på en gång, snoozade MAX en gång. Idag tror jag att jag gjorde de sju gånger.. Jag kunde inte öppna ögonen. Och nu när jag äntligen är uppe så känns min kropp som spagetti. Och lite död. Jävla årstid de här...

Ska allafall snart åka i väg till skolan för att ha matte i tre timmar! YES! Passar min trötthet utmärkt.. Inte. Men såärde.
Sen ska jag följa med min prins till tandläkaren. Stackarn ska dra ut två tänder.. Ajajaj.. Vi satt och läste skräckhistorier från folk som gjort samma sak och fyyfaaan säger jag bara. Jag är glad att jag inte behöver göra de. Blää.
Men jag håller tummarna på att de kommer gå bra och att de inte blir några förlamningar i ansiktet :)

Ta på sig ett par byxor kanske.. Verkar vara sjuukt kallt idag med.

Hejhopp.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback