It hurts so much that i dont remember..

Sitter i skolan just nu. Är inte på humör alls, vill helst av allt gå hem och lägga mig och dra täcket över huvudet! Men icke, jag ska minnsan pinas kvar.
Har iallafall lunch nu så slipper anstränga mig något, de är bra! Sen blir det en timmes "sluta röka" kurs. Det var ju idag de var stopp för oss. Inget mer rökande. Och idag har jag inte rökt och hade inte tänkt göra de heller. Men trodde faktiskt inte att de skulle vara så här jobbigt. Det är typ de ända jag tänker på. Men nu har jag fan bestämt mig så nu ska jag klara de! Så de så.
Men ska föröska sluta tjata om de.. Och de kommer bli ännu mer tokigt skrivande här nu antar jag, eftersom slutarökatanten (som hon så fint får kallas) säger att man ska göra något att annat när man blir röksugen, något som får en att tänka på annat. och något man tycker om. Och jag tycker om att skriva, dock kanske de inte är så super smart av mig att skriva om just hur jobbigt de är att sluta röka när jag ska försöka att inte tänka på de... Äh, ni fattar!

Jaha.. Efter skolan ska jag promenera hem och sen lite senare åka och jobba hos min favorit tok! :) Det  blir bra!
Och i morgon är det bowling som står på schemat. Inte för att de är så ofta man spelar bowling kvart över nio på morgonen, men de ska vi göra allafall! Skoj.

Och nu blev jag hungrig också. De är måååånga timmar fram tills middag. Rackarns.

Nu ska ni få se något kul, så slipper ni mitt hattiga skrivande.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback